דוד: בשנת 65 עלינו לארץ ישראל אני ואימא לבד למה לבד? אחותי הגדולות היו נשואות וכל אחת עלתה בתאריך אחר, כולם בארץ כל אחת עלתה פתאריך אחר. והבכורה במשפחה הגיעה לפנינו, לפני שבאנו לארץ, היא באה לפה ונפטרה אחרי לידה שנה אחרי שילדה את הבן העשירי שלה נפטרה. ואנחנו באנו לארץ בשנת 1965 בגלל הילדים של אחותי שהיו כולם קטנים ואימא רצתה לטפל בהם, לא רצתה לעזוב אותם מפוזרים. אז באנו לפה והם היו בכפר שמאי ובאנו לצפת שהיא קרובה לכפר שמאי, לא רחוקה מכפר שמאי. אז שמה אימא זיכרונה לברכה הייתה מטפלת בילדים, הייתה הולכת יום יום הייתה הולכת לראות אותם במושב ולבשל להם ולטפל בהם והייתה עושה להם גם את הכביסות, הייתה מכבסת להם את הבגדים והייתה חוזרת לצפת בלילה. הייתה הולכת לשם, מעבירה את היום וחוזרת לצפת. ואימא נפטרה בשנת 70. שנת 70 היה לה צהבת. הכבד היה פגוע, לא תפקד, אז היא נפטרה בשנת 70 ואני עוד לא התחתנתי. ובשנת 66 בדיוק העם השני אחרי שבאנו לארץ ישראל התחלתי לעבוד בדואר.